23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

To ud af tre handler i Netto

En undersøgelse, som YouGov har foretaget for Søndagsavisen, viser, at to ud af tre danskere handler i Netto.
















Det er især de unge, for hele 70 procent af de unge mellem 18 og 34 år handler i Netto. Netto-direktør Claus Juel-Jensen roser kædens ansatte og siger, at de i mange år har arbejdet på at få opbygget en loyalitet hos deres kunder. De unge er til gengæld ikke så glade for Aldi og Lidl, hvor mindre end hver femte unge handler. Når det kommer til de lidt ældre over 55 år, handler to ud af fem dog i de to tyske forretninger. Finn Tang, der er administrerende direktør for Lidl i Danmark, fortæller, at de ikke har gjort noget specielt for at tiltrække dem, men at han bliver lidt ekstra stolt, når han læser, at denne gruppe går mest op i fødevaresikkerhed og kvalitet.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.094